Sarajevo - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Phoenix Vocaal Apeldoorn - WaarBenJij.nu Sarajevo - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Phoenix Vocaal Apeldoorn - WaarBenJij.nu

Sarajevo

Door: Jan Willem

Blijf op de hoogte en volg Phoenix Vocaal

03 Mei 2014 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Sarajevo.
Na een voorspoedige reis, eerst met de bus naar Koln en aansluitend met het vliegtuig naar Sarajevo hebben wij om kwart over drie voet op Bosnische bodem gezet. Onze bus stond klaar voor het vliegveld met Adem onze chauffeur voor de komende week.
Eerst is door ons de geld automaat van het vliegveld geplunderd, iedereen moest natuurlijk meteen euro's wisselen of Bosnische marken uit de flappentap halen. 2 mark voor een euro dat is nog een leuk, of het ook zo goedkoop is hier dat zullen wij nog wel bemerken.
Het hotel Hollywood ligt vlak naast het vliegveld, tot nu toe aan de goede kant, nog geen opstijgende en dalende vliegtuigen gehoord.
Na een kort woord van welkom door de manager en een welkoms drankje van zeer sterk alcoholische aard, heeft iedereen zijn hotelkamer opgezocht. Vanavond gaan wij met de bus de heuvels rondom Sarajevo op om aldaar een restaurant te bezoeken voor ons eerste diner.

• 03 Mei 2014 - 18:53

Ine Luttikhuis:

Na enig gefrobel in ons vakantiehuis in Callantsoog is het gelukt met de internetverbinding.
    Hoera daarvoor en hoera voor Wobby, van harte buurvrouw!
    Wat leuk om al wat foto's te zien van jullie!
    En gelijk al met sterke drank beginnen, smeert wel enorm de kelen.
    Goed excuus voor de rest van de week. Haha.
    Veel plezier met z'n allen!

• 03 Mei 2014 - 20:06

LIDY VAN DE POEL:

Vanuit Bathmen de hartelijke felicitaties voor Wobby's verjaardag.
    En natuurlijk een heel mooie muzikale week voor jullie allen.
    Veel plezier en lieve groet, Lidy.

• 03 Mei 2014 - 22:43

Berta:

Hoi allemaal,
    Fijn dat jullie een goede, voorspoedige reis hebben gehad. Gefeliciteerd Wobby!! En nu lekker slapen??
    Groetjes Berta

• 04 Mei 2014 - 09:02

Joke:

Hoi dames van het koor

leuk om gelijk wat te lezen van jullie reis
    wobby weer heel ver weg met je verjaardag, gefeliciteerd
    maak er een leuke week van

groetjes joke, schoonzus van Wobby

• 04 Mei 2014 - 16:59

Ancel:

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier deze week!!! Lieve groet van Ancel (dochter van Wil)

• 05 Mei 2014 - 08:08

Jacoline Gerretse:

Ha die zanglijsters en aanhang,

Vanuit een droog maar fris Apeldoorn een lieve groet voor jullie allen. Het is leuk om op deze manier een beetje mee te reizen en iets van jullie belevenissen te zien. Wel jammer van die regen!!
    Als ik zo lees wat jullie allemaal voor en achter de kiezen krijgen/stoppen,dan vermoed ik dat er straks weer heel wat aan de lijn gaan werken, maar ik zou me er maar even niets van aantrekken en lekker genieten van wat jullie voorgeschoteld krijgen. ja ja ook het zingen natuurlijk!!

Groetjes en ik kijk uit naar het volgende verslag.
    Joop & Jacoline.