Phoenix Vocaal naar Bosnie 2014 - Reisverslagen van Phoenix Vocaal Apeldoorn - WaarBenJij.nu Phoenix Vocaal naar Bosnie 2014 - Reisverslagen van Phoenix Vocaal Apeldoorn - WaarBenJij.nu

Phoenix Vocaal naar Bosnie 2014

Van 3 tot 10 mei 2014 maakt Phoenix Vocaal uit Apeldoorn een studiereis naar Bosnie-Sarajevo. Dit is de tweede studiereis van het koor. Na Bulgarije in 2011 wordt nu een bezoek gebracht aan Sarajevo, workshops aan de muziekschool, uitwisseling met Bosnische koren en de folklore maken deel uit van het programma. Natuurlijk mag een bezoek aan de stad Sarajevo en de directe omgeving niet ontbreken, evenals de stad Mostar.
Hopelijk wordt het weer een reis met veel onvergetelijke ervaringen en mooie ontmoetingen.
Graag willen wij jullie, de thuisblijvers en andere belangstellenden mee nemen in alle belevenissen van onze reis. Daarom deze blog, wil je reageren doe dat dan gerust en deel je reactie met ons en de andere lezers.
Als het lukt plaatsen wij dagelijks een bericht ondersteunt met foto's.